09107603363 m.m.rahmani734@gmail.com امیرآباد دانشکده فنی دانشگاه تهران
بازاریابی در شبکه های اجتماعی مصطفی آذری

میدونستی بازاریابی در شبکه های اجتماعی میتونه پولدارت کنه؟

میدونستی با استفاده از شبکه های اجتماعی براحتی میتونی پولدار بشی؟

همیشه این سوال وجود داره جایگاه بازاریابی در بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در استراتژی دیجیتال مارکتینگ

آیا میشه میزان سود آوریرو از طریق بازاریابی در رسانه های اجتماعی،
تو دیجیتال مارکتینگ افزایش داد.

با اینکه به نظر میرسه همه درباره شبکه های اجتماعی میدونند، اما تنها یک چیز وجود داره و اونم اینه که شما تنها میتونید.

ادعا کنید ازرسانه های اجتماعی دیجیتال استفاده میکنید،
امروزه سازمانها سعی دارند.

بلوغ بازاریابی رسانه های دیجیتال رو توسعه بدن،
اونا برای اطمینان از اینکه.

فعالیتهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی،
بر اساس برنامه های بازاریابی برای رسیدن به اهداف،
از پیش تعیین شدشونه.

میدونستی به خاطر همین اقدام به تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال میکنند.

منظورم اینه که به عنوان یک نتیجه زمان و تجربه،
تمایل دارن برنامه های کاربردی رو که زمانی به عنوان (تجربه)،
بودند و اغلب با جلوه های ویژه گرافیکی بلند مدت و با دقت
از مسیر اجزای مختلف سازمان عبور میکردند.

جرا رو با همه اجزای ارتباطی اون برای رسیدن به مشتری استفاده کنند،مراحل بلوغ در استراتژی مارکتینگ به طور دیجیتال خیلی جذابه.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ بازاریابی در شبکه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال مصطفی آذری

بازاریابی در شبکه های اجتماعی رو شروع کن!

با این حال خیلی از بازاریابا تکنیک های بازاریابی در شبکه  و رسانه های اجتماعی اجتماعی رو
بدون رسیدن به این سطح از بلوغ استفاده می کنند.

اما اونچه مسلمه جایگاه ویژه ای در استراتژی های مارکتینگ،
برای بازاریابی شبکه های اجتماعی وجود داره.

یک مطالعه از بازاریابان در سطح اروپا و امریکای شمالی نشون داد که
تفاوتهای بزرگی بین سطحی که آونها از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند.

و سطحی که رسانه های  اجتماعی را با دیگر طرح های خود ادغام می کنند

وجود داره هنوز بسیاری از سازمانها در حال تجربه قدم های اولیه هستند.

یه چیزی مثل ساخت صفحه فیسبوک !

تا اینکه بخواند شبکههای اجتماعی رو به عنوان یک عنصر کلیدی
در فرایند استراتژی  مارکتینگ خودشون در نظر بگیرند.

شرکتها مشتاق سود آوری از طریق بازاریابی دیجیتال هستند اما نمدونند چکار باید بکنند!؟

بسیاری هنوز تو این فکر هستند که این رویکرد چگونه میتونه از مرحله ابتدایی فراتر بره.

و یا شرکت ها میتونند درباره سطح بلوغ مارکتینگ فکر کنند.

اما برای اقدام مرددند شاید ترس دارند!

پس استراتژی دیجیتال مارکتینگ و جدی بگیر.

رویاهاتو باور کن فقط قبلش مهم اینه که بدونی قبل از تدوین هر استراتژی برای کسب و کارت در چه مرحله ای هستی؟
مرحله آزمایش یا مرحله گذار شایدم مرحله استراتژیک.
پس با ما تماس بگیر کمکت میکنیم چون ما آمانجیم.